Close
Login to Your Account
Results 1 to 7 of 7
    5
    Downloads
    0
    Uploads
    0

Help hp designjet color 3d

Hola me llamo albert,soy de españa,perdonad mi ingles, tengo dos impresoras de stratasys que compre de segundamano,una es la dimension bst funcionando perfectamente,y la otra es la hp designjet color 3d,el problema que tiene es que cuando le das al boton de encender no arranca,he estado mirando y creo que es la pdb,le entra corriente 220v,pero no suministra la corriente a las fuentes de alimentacion de 12,24v y asi no enciende,alguien sabe que componente podria estar roto en la pdb o el esquema para poder sustituir el componente roto?,gracias espero vuestra respuesta.

Saludos Albert duran.

Translate:

Hello my name is Albert, I'm from Spain, forgive my English, I have two printers of stratasys that I buy secondhand, one is the bst dimension working perfectly, and the other is the hp designjet 3d color, the problem is that when you give the ignition button does not start, I have been looking and I think it is the pdb, 220v current comes in, but it does not supply the power to the 12,24v power supplies and it does not turn on, someone knows which component could be broken in the pdb or the scheme to be able to replace the broken component?, thank you I wait for your answer.

Greetings Albert last.

5
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hola he encontrado el problema de por que no arrancaba la impresora 3d,era el termostato de temperatura que estaba roto,ahora tengo un par de problemas no inica la maquina,he conectado una pantalla para ver que errores daba y esto es lo que muestra la pantalla,alguna ayuda,gracias

Hi, I have found the problem of why the 3d printer did not start, it was the temperature thermostat that was broken, now I have a couple of problems not start the machine, I connected a screen to see what errors it was and this is what the screen, some help, thanks

Last edited by axel; 11-16-2017 at 11:20 PM.

5
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Hi doing a little research, I managed to connect the monitor to the sbc of the machine, and I have seen that I get an error when starting the display, it can be a badly installed update, or the LCD is broken?, How can I verify if it is the lcd or the plate thank you

5
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Good morning i need a HP Designjet 3D Diagnostic Software help
    Has someone this software for the printer hp? With maracaex I cannot connect, it designs someone of since the temperatures of the printer go down thank you

13
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    hola

Tengo una hp de color....no hace mucho se vendia una en bardelona que no arrancaba, si el problema es de temperaturas puede haber saltado el termo de seguridad...Tengo los manuales originales de usuario conncodigos de error.No puedo ver las fotosqur habías subido. la maquina se descataloga pronto.Ya me comentas

5
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    padrecavada tienes un mp gracias

13
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    axel tienes un mp gracias

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)